06.12.2025 року на кафедрі державного управління, публічного адміністрування та економічної політики розгорнулася справжня «арена ідей» в інтелектуальній грі «Дебати», організована за методикою Карла Поппера – одного з найвпливовіших філософів науки та теоретиків аргументації.
Методика передбачає чітку структуру дискусії: команди по черзі висувають свої аргументи, слухають позиції опонентів, ставлять питання та надають контраргументи. Такий формат допомагає здобувачам освіти тренувати логіку, уважність та вміння швидко реагувати на надані аргументи.
Дві команди слухачів: бакалаври 4 курсу освітньої прогами «Публічне управління» проти магістрів 1 року навчання освітньої програми «Публічне адміністрування» вступили у словесну дуель, де слова перетворювалися на стріли аргументів, а логіка – на щити переконання.
Кожна команда учасників намагалася прокласти свій шлях крізь лабіринт суперечок, вражаючи журі та глядачів блиском фактів і силою риторики. Атмосфера була насичена напругою, наче перед великою битвою, де перемога вимірюється не лише рахунком, а вмінням захопити увагу та серця слухачів.
У підсумку, шальки терезів щодо переможця постійно коливалися, не було однозначної думки, щодо лідера до останньої промови. Перемогла команда «Круті Бакалаври», яка змогла найяскравіше освітлити темний кут суперечки своїми аргументами, мов маяк у нічному морі. Але всі учасники вийшли переможцями, адже вони проклали власні стежки до нових знань і навичок.
Модератором заходу був Дмитро БАРАНОВСЬКИЙ, аспірант кафедри державного управління, публічного адміністрування та економічної політики. До складу журі запрошено доценток кафедри Марину ГРУЗД та Оксану ЄРМОЛЕНКО та таємного члена журі, знавця теми дебатів та професіонала ефективних комунікацій та публічних виступів.
Дебати ще раз нагадали: у світі думок сильний не той, хто кричить голосніше, а той, чиї слова влучають у серце і розум одночасно.
Ця подія довела, що формат дебатів за методикою Карла Поппера – не просто змагання, а потужний інструмент розвитку критичного мислення, вміння слухати та переконливо висловлювати власну позицію, що є дуже важливим при становленні фахівців публічної сфери.














