Результати громадських обговорень освітніх програм кафедри

За результатами громадських обговрень освітніх програм кафедри першого бакалаврського рівня було сформовано наступні рекомендації.

Таблиця результатів громадських обговорень

проекту освітньої програми “Публічне управління” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2024-2025 навчальний рік

АвторПропозиції/зауваження стейкхолдерівОбґрунтування врахування або відхилення пропозицій/зауваженьВідмітка про результати  (враховано, враховано частково, не враховано)
Возняк Роман (роботодавець)Надалі збільшувати частку сучасної фахової наукової та навчально-методичної літератури для підготовки фахівців спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» за освітньою програмою «Публічне управління»; Продовжувати проводити стажування викладачів у провідних навчальних закладах, у тому числі зарубіжних, де здійснюється підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування.Науково-педагогічні працівники, які викладають обов’язкові освітня компоненти ОП (Публічне управління) пройшли наукове стажування в МРУ (Литва). Укладено угоди з кількома закладами освіти Європи про мобільність НПП задіяних в освітньому процесі 2024-2025 навчальний рік.  Враховано са
Духняк Поліна (здобувач вищої освіти)Економічне відновлення України та пріоритети економічного розвитку у повоєнний період мають визначатися з урахуванням потреб, наявного ресурсного забезпечення, можливостей та особливостей в умовах дії воєнного стану. Тому слід приділити увагу оновленню навчального матеріалу з урахуванням особливостей, які зараз притаманні економічній сфері нашої країни. Крім того, навчальний матеріал має адаптуватися до складних сучасних реалій.Враховано в темах обов’язкової освітньої компоненти «Економіка України» (тема 3, тема 5, тема 6)  Враховано
Проценко Анастасія (здобувач вищої освіти)В умовах відновлення регіонів та територій від наслідків повномасштабної збройної агресії проти України дуже важливо реалізовувати регіональну соціально-економічну політику з урахуванням тих складних сучасних реалій, в яких опинилися території нашої країни. Тому особливої уваги потребує оновлення навчального матеріалу, зокрема, щодо державної регіональної політики, яку реалізують органи влади в Україні, в умовах дії воєнного стану.Враховано в темах обовязкової освітньої компоненти «Регіональна соціально-економічна політика» (тема 3, тема 4, 5, тема 6)Враховано
Дунаєв Ігор (стейкхолдер, наукова спільнота)Нагальним є вдосконалення викладання навчальної дисципліни «Проектний менеджмент в публічній сфері», що може включати різноманітні аспекти, спрямовані на покращення зрозуміння матеріалу та оволодіння професійними компетенціями у студентів. Серед них можна запропонувати наступне: Включення більше практичних завдань і проектів, які відображають реальні виклики публічної сфери в умовах воєнного стану. Це допомагає студентам застосовувати теоретичні знання до конкретних сучасних ситуацій.Гостьові лекції від фахівців. Запрошення професіоналів з області проектного менеджменту в публічній сфері для проведення гостьових лекцій. Це допомагає студентам отримати практичний погляд на те, як використовуються концепції проектного менеджменту у реальному житті.Використання інтерактивних технологій, таких як віртуальні лабораторії, онлайн-ігри чи платформи для спільної роботи, щоб зробити процес навчання більш цікавим.Забезпечення можливості стажування чи практики для студентів у публічних організаціях, щоб вони могли отримати практичний досвід та побачити, як застосовуються концепції проектного менеджменту на практиці публічних установ та організацій. Означені ініціативи можуть сприяти покращенню рівня оволодіння професійними компетентностями студентів у галузі проектного менеджменту в публічній сфері.До робочого плану (технологічної карти) освітньої компоненти «Проектний менеджмент в публічній сфері» внесено означені пропозиції (включено більше завдань і проектів). До робочої програми навчальної дисципліни включено внесено план інтерактивних технологій (віртуальні лабораторії, онлайн-ігри). В рамках укладених угод із закладами Європи заплановано проведення лекцій та вебінарів практиків з проектного менеджменту. Укладено угоди на 2024-2025 навчальний рік щодо студентської мобільності із закладами Европи. ЗапланованоВраховано  
Олітто Аліна (роботодавець)Переглянути тематичні плани освітніх компонент щодо застосування ресурсів освітніх платформ Рrometheus та Coursera.Після перегляду тематичного плану освітніх компонент програми запропоновано альтернативний варіант цікавого опанування освітньої компоненти «Електнонне врядування». Включено до плану вивчення деяких модулів за допомогою вільних освітніх ресурсів Рrometheus та Coursera. За допомогою курсу на платформі Рrometheus «Смарт-громада: управління на основі даних» можна зарахувати модуль 3 «Приклади та досвід застосування». Переглянуто тематичний план та запропоноано альтернативний варіант цікавого опанування дисципліни «Менеджмент публічних утанов та організацій», а саме вивчення деяких модулів за допомогою вільних освітніх ресурсів (Рrometheus та Coursera). За допомогою курсу на платформі Рrometheus «Ефективна взаємодія органів місцевого самоврядування з громадськістю» можна зарахувати модуль 4. «Особливості менеджменту окремих сфер управління в публічних установах і організаціях» за означеною освітньою компонентою. Після перегляду тематичного плану освітньої компоненти запропоновано альтернативний варіант цікавого опанування дисципліни «Планування розвитку територій». Вивчення деяких модулів за допомогою вільних освітніх ресурсів (Рrometheus та Coursera). За допомогою курсу на платформі Рrometheus «Смарт-громада: управління на основі даних можна зарахувати» модуль «Теоретико-методологічні основи здійснення планування на регіональному та місцевому рівні».Враховано

Таблиця результатів громадських обговорень 

проекту освітньої програми “Економіка та економічна політика” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2024-2025 навчальний рік

АвторПропозиції/зауваження стейкхолдерівОбґрунтування врахування або відхилення пропозицій/зауваженьВідмітка про результати  (враховано, враховано частково, не враховано)
Островерхова Г. В. (роботодавець)Забезпечувати нарощування частки сучасної фахової наукової та навчально-методичної літератури для підготовки фахівців спеціальності 051 «Економіка» за освітньою програмою «Економіка та економічна політика»; Продовжувати проводити стажування викладачів у провідних навчальних закладах, у тому числі зарубіжних, де здійснюється підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування.Науково-педагогічні працівники, які викладають обов’язкові освітня компоненти ОП (Економіка та економічна політика) пройшли наукове стажування в МРУ (Литва). Укладено угоди з кількома закладами освіти Європи про мобільність НПП задіяних в освітньому процесі 2024-2025 навчальний рік.    Враховано са
Бедринець Дарина (здобувач вищої освіти)Пріоритети відновлення економіки та післявоєнного економічного розвитку України мають визначатися з урахуванням потреб, наявних ресурсів, можливостей та особливостей воєнного стану. Тому слід приділити увагу оновленню навчальних матеріалів з урахуванням специфіки економічної ситуації.  Враховано в темах обов’язкової освітньої компоненти «Макроекономіка» (тема 5, тема 6, тема 7, тема 8)  Враховано
Литвиненко Жанна  (здобувач вищої освіти)Післявоєнне відновлення регіонів та територій від наслідків широкомасштабної збройної агресії проти України важливою стає реалізація ефективної соціально-економічної політики з врахуванням складних сучасних реалій, в яких опинилася країна. Тому особливу увагу слід приділити оновленню навчальних матеріалів з питань національної економічної політики, яка проводиться владою в умовах воєнного стану.Враховано в темах обов’язкової освітньої компоненти «Економічна політика» (тема 3, тема 6, тема 9)Враховано
Островський І.А. (стейкхолдер, наукова спільнота)Актуальним є подальше вдосконалення викладання навчальної дисципліни «Макроекономічний аналіз», що може включати різноманітні аспекти, спрямовані на покращення зрозуміння матеріалу та оволодіння професійними компетенціями у студентів. Серед них можна запропонувати наступне: Розширення спектру практичних завдань, які пов’язані з реальні макроекономічними проблемами, особливо в умовах воєнного стану. Це допомагає студентам застосовувати теоретичні знання до конкретних сучасних ситуацій.Запровадження гостьових лекцій від фахівців відповідних сфер та галузей. Це допомагає студентам отримати практичний досвід реалізації концепцій вирішення макроекономічних проблем у реальному житті.Використання інтерактивних технологій, таких онлайн-ігри чи платформи для спільної роботи, щоб зробити процес навчання більш цікавим.Забезпечення можливості стажування чи практики для студентів у державних інституціях, управління економіки, відомствах для отримання практичного досвіду реалізації програм економічного розвитку різного рівня. Запропоновані ініціативи можуть сприяти покращенню рівня оволодіння професійними компетентностями студентів у галузі макроекономічної політики.  До робочого плану (технологічної карти) освітньої компоненти «Макроекономічний аналіз» внесено означені пропозиції (включено більше завдань і проектів). До робочої програми навчальної дисципліни включено внесено план інтерактивних технологій (квізи, онлайн-ігри). В рамках укладених угод із закладами Європи заплановано проведення лекцій та вебінарів практиків з проектного менеджменту. Укладено угоди на 2024-2025 навчальний рік щодо студентської мобільності із закладами Европи. ЗапланованоВраховано  
Решетняк В.О. (роботодавець)Переглянути тематичні плани освітніх компонент щодо застосування ресурсів освітніх платформ Рrometheus та Coursera.Після перегляду тематичного плану освітніх компонент програми запропоновано альтернативний варіант цікавого опанування освітньої компоненти «Мікроекономіка». Включено до плану вивчення деяких модулів за допомогою вільних освітніх ресурсів Рrometheus та Coursera. За допомогою курсу на платформі Рrometheus « Підприємництво: Хто ваш клієнт?» можна зарахувати тему 12 «Загальна характеристика факторних ринків». За допомогою курсу «Microeconomics Principles» на платформі Рrometheus можна зарахувати теми 6 «Мікроекономічна модель підприємства» та 7 «Варіації факторів виробництва та оптимум товаровиробника»
Переглянуто тематичний план та запропоновано альтернативний варіант цікавого опанування дисципліни «Макроекономіка», а саме вивчення деяких модулів за допомогою вільних освітніх ресурсів (Рrometheus та Coursera). За допомогою курсу на платформі Рrometheus «Економіка: Суспільство, ринки та [не]рівність» можна зарахувати модуль  
Враховано
Результати громадських обговорень освітніх програм кафедри

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *