Результати опитування «Задоволеність якістю освітньої програми» за 2022-2023 н.р. здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня 4 курсу навчання освітньої програми «Публічне управління»
Кафедра державного управління, публічного адміністрування та економічної політики розглянула результати опитування «Задоволеність якістю освітньої програми» за 2022-2023 н.р., здійсненого сектором забезпечення якості освіти навчально-методичного відділу ХНЕУ ім. С. Кузнеця.
За результатами обговорення для підвищення рівня якості викладання освітніх компонент було означено наступні завдання:
Переглянути перелік і зміст навчальних дисциплін, що викладаються на освітній програмі «Публічне управління» та оновити методи навчання, які забезпечать більш ефективне засвоєння навчального матеріалу, викладачам рекомендувати підвищувати кваліфікацію за напрямками викладання своїх дисциплін.
Оновити та удосконалити критерії оцінювання завдань дисциплін освітньої програми, частіше нагадувати студентам про порядок вирішення спірних ситуацій оцінювання, підвищити об’єктивність оцінювання відповідей студентів та обов’язково робити коментарі з приводу якості виконання студентами їх робіт.
Переглянути навчальне навантаження за освітньою програмою на предмет його оптимальності; слід частіше нагадувати студентам про роботу практикуючого психолога, місце його розташування та години прийому та можливість прийому в онлайн режимі; проводити роботу з деканатами та викладачами кафедри щодо лояльності у вирішенні навчальних та організаційних питань здобувачів освіти; інформування студентів про наявні процедури захисту, котрими можна скористатися у разі виникнення небезпечних ситуацій.
Здобувачам освіти більш досконало вивчати силабуси, програми та іншу інформацію при обранні вибіркових дисциплін; зробити інформацію про програми академічної мобільності, програми двох дипломів більш доступною для студентів – розміщувати на сайті кафедри та факультету; рекомендувати викладачам ОП передбачити варіативну частину завдань, форм та методів їх виконання; також рекомендується надавати більше інформації студентам на початку кожного семестру щодо можливості вивчення навчальних дисциплін на платформах Coursera, Cisco тощо.
Розширити перелік баз практики, наблизити їх до місць проживання студентів з можливістю їх працевлаштування, знайомити студентів з місцем практики завчасно, запланувати у семестрі, що передує практиці практикоорієнтовані навчальні дисципліни; також слід активніше залучати до викладання дисциплін практиків-професіоналів; повідомляти студентів про кар’єроорієнтовні заходи (Дні кар’єри, Ярмарка вакансій тощо) – до цього слід залучити кураторів груп та активно поширювати цю інформацію на сайтах кафедри, факультету та групах соціальних месенджерів.
Періодично оновлювати систему ПНС, додаючи нові функції та можливості для продуктивного онлайн навчання; викладачам більш уважніше ставитися до проблем студентів, надавати їм можливість здавати завдання по індивідуальному графіку та навчатися асинхронно тощо.